چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟
چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

تنهایی های من ...

 

تنهایی هایِ من پایانی ندارد!
از دیروز تا فردا بر بوم دل ، تنهایی را نقش زده ام ،
تنهایی را سُتوده ام ،
تنهایی را بوییده ام ،
تنهایی را در کنجِ دل نهاده ام ،
و اکنون از تنهاییهایِ دل می نگارم ...

نظرات 20 + ارسال نظر

سلامممممممم...داداش محمد....

ممنون که خبرم کردی....

خوبه که آپ کردی...

شعر با احساسی بود....

خیلی خوشم آمد...

بازم پیش من بیا...

در پناه حق...

نانی 20 آبان 1388 ساعت 12:42 ق.ظ http://aro0sak.blogfa.com

سلام دوستم
عالی بود

سارا 20 آبان 1388 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.beutiful.com/

سلام

سوال؟؟؟؟؟؟؟

قسمت اول داستان منو تو کجاست؟؟؟ من وقت نکردم بگردم دنبالش تاریخش رو بهم میگی؟؟

ممنون از اینکه خبرم کردی شعرتم جالب بود

بعد یه سوال دیگه داستان خودته؟؟؟!!!

قسمت اوّل رو میتونی تو آرشیو شهریور ماه‌ پیدا کنی .

بله ، سر گذشت خودمه . البته بهتر بگم خیلی مختصر و خلاصه هست .

سلام دوست عزیز....[قلب][گل][قلب]

من آپ کردم...و منتظر شما هستم....[قلب][گل][قلب]
........ (''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
.........\.....(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.\
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
......\....'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_\
......#############
........############
.......\...#########.../
...__/...../..######\....\
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)

آپ مهمیه...بیاین...و منو خوشحال تر کنید...[قلب]

همیشه حضور شما منو دگرم میکنه....[خجالت]

در پناه حق...[بدرود]

faezeh 20 آبان 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.gole-sang.blogfa.com

salam
mamnon az hozoreton
zibast vali kheyli ghamgine
movafagh bashi
bye ta hi


سلام دوست عزیزم...
...……....
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,ممنون از حضورت....
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
بازم پیش ما بیا...

سارا 26 آبان 1388 ساعت 11:10 ق.ظ http://beutiful.blogfa.com/

آپیدممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
[قلب] [خنده]88888888888888[خنده] [قلب]
[خنده]88888888888888[خنده]
[خنده]888888888888[خنده]
[خنده]88888888888[خنده]
[خنده]888888888[خنده]
[خنده]8888888[خنده]
[خنده]88888[خنده]
[خنده]8888[خنده]
[خنده]888[خنده]
[خنده]88[خنده]
[خنده]8[خنده]
[قلب] [قلب][خنده]فرشـــــته های آســـــمونی[خنده] [قلب] [قلب]
[خنده]8[خنده]
[خنده]88[خنده]
[خنده]888[خنده]
[خنده]88888[خنده]
[خنده]8888888[خنده]
[خنده]888888888[خنده]
[خنده]88888888888[خنده]
[خنده]8888888888888[خنده]
[خنده]888888888888888[خنده]
[خنده]88888888888888888[خنده]
[قلب] [خنده]888888888888888[خنده] [قلب]
آپیدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

نانی 2 آذر 1388 ساعت 03:51 ق.ظ http://aro0sak.blogfa.com

ســـــــــــــــــلام مهــــــربـــــونم
خوبــــــــــــــی گلــــــــــــــــــــــــــــم؟
اومـــــــــدم به وبم دعوتت کنـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آخه آپ کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردم ممنون میشم دعوتمو قبول کنــــــــــــــی

نانی 4 آذر 1388 ساعت 01:30 ق.ظ http://aro0sak.blogfa.com

سلام با معرفت...
مرسی که پیشم اومدی
شعرت حرف نداشت...

سلام دوست عزیزم[قلب][گل][قلب]

من آپ هستم...اونم از نوع متفاوتش...[لبخند]

........ (''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
.........\.....(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.\
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
......\....'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_\
......#############
........############
.......\...#########.../
...__/...../..######\....\
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)

بیا که با حضورت دل یه جوانی رو شاد میکنی.

منتظرتم...منتظرم نزاری[چشمک]

خیلی خوشمزه هستم اره...[ناخوش]

در پناه حق[بدرود]

آرال 6 آذر 1388 ساعت 02:56 ق.ظ http://www.d3lbar.blogfa.com

ای دل لبریز از شوق و امید!
کاش می دیدی که فردا نیستیم.
کاش می دیدی که چون پنهان شدیم
در همه آفاق پیدا نیستیم.
گرچه هر مرگی تسلی بخش ماست
کاندر این هنگامه تنها نیستیم!
بدتر از مرگ است آن دردی که باز
زندگی می خندد و ما نیستیم!




خیلی آپ نازی بود مهمون خلوت من باش[گل]




ترس . . . [لبخند]
ترسم از اینه که روزی . من به یاد تو نباشم . . .
دیگه دلسرد بشم از تو برم و با تو نباشم . . .
ترس من اینه که روزی روی قولم پا بزارم
واسه بدبینیو حرفات تورو تنها بزارم [لبخند]

ترس . . .
ترسم اینه دیر بفهمی عشق پاکو تو نگاهم . . .
دیگه آرزوم نباشه بمونیم همیشه با هم . . .
ترس من از تو . . . [لبخند]



[لبخند][گل]

سلام داداش

ممنون از حضورت...

پیشاپیش عید قربان رو بهتون تبریک عرض میکنم...

[گل]اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_[گل] اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_-_ [گل]اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_-_-_ [گل]اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_-_-_-_ [گل]اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_-_-_-_-_[گل] اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_-_-_-_-_-_[گل] اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_-_-_-_-_-_-_[گل] اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_-_-_-_-_-_[گل] اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_-_-_-_-_[گل] اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_-_-_-_[گل] اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_-_-_ [گل]اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_-_[گل] اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

_-_ [گل]اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم[قلب]

[گل]اپــــــــــــــــــــــــــــــــیدم [قلب]

سلام...

مرسی از اینکه بهم سر زدی...ولی وب امید 2 نفره شده..و اون

آپ من بود....

بهار

[گل]_______[گل]_______موفـــق باشی _______[گل]______
___________________________________ [گل]
_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))[گل]
_______________(▒)(▒)))
__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
[گل]_____________[گل]___ ________[گل]_____
________________[گل]___________________
بهار[گل][گل][گل]

نانی 13 آذر 1388 ساعت 03:09 ق.ظ http://aro0sak.blogfa.com

بالاخره آپ کردم...
بدو بیا...[نیشخند]

نانی 17 آذر 1388 ساعت 03:48 ب.ظ http://aro0sak.blogfa.com

سلام داداش خودم...
تو چرا آپ نمیکنی؟؟؟

سلام آبجی ، این روزا نزدیک عیده و۱۴ دسامبر امتحان دارم :(

نمیتونم آپ کنم ...

دختربندر 23 آذر 1388 ساعت 08:40 ب.ظ http://ba-man-bemooon.blogfa.com

سلام مرسی شما خوبین؟؟
ممنون از حضورت وب خیلی قشنگی داری
موفق باشی[گل][قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد