چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟
چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

آرامش!

 

اینجا همه چیز خوب هست. آرامش، آرامش و آرامش ... 

اینقدر آرامش و سکوت هست که دارم ازش احساس خفگی میکنم.  

دارم میرم سر وقت دکترم. حال و روزم خوب نیست یعنی خوب نبوده که حالا باشه. یعنی خوب نبود بدترم شد. نمیدونم چرا ! ولی تو برام پُر از دلهره ی، پُر از درد... 

نمیدونم چرا این تصمیم رو گرفتم که باهات ادامه بدم. ولی... 

ولی این رو خوب میدونم که دیگه دوستت ندارم و نمیتونم داشته باشم. تو برای من مُردی؛ یا بهتره بگم منم که مُردم. دیگه مثل قدیما واسه دیدنت ذوق نمیکنم. دیگه یادت بهم روحیه و نشاط نمیده دیگه....  

گاهی دلم برات میسوزه. باخودم فکر میکنم،شاید تو واقعاً اومدی برای جبران...  

اما حیف ناگهان چه زود دیر میشود...

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه 2 آذر 1391 ساعت 02:38 ب.ظ http://nokhte-chin.blogsky.com

خیلی قشنگه
خودت می نویسی؟؟؟

رعنا 2 آذر 1391 ساعت 02:41 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

چقدر آهنگ وبلاگت خوبه .. اسم آهنگ و خواننده اش چیه ؟
خودتو عذاب نده ، اگه دوسش نداری خودتو درگیر نکن ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد