چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟
چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

....




ازم پرسیدی: چرا هر وقت باهات حرف میزنم!
خوابم میاد!!!
بهت گفتم شاید بخاطر اینه که آدم کسل کننده ایی ام.
اما تو گفتی که نه بخاطر اینه که صدات بهم آرامش میده.
اما امشب بهم گفتی ؛ 
حقیقت رو

گفتی که هر وقت باهات حرف میزنم خوابم میگیره
از بس [کسل کننده اییـــــ ]

ولی ای کاش یادت بود که چرا !!! 

 

ضمیمه:

شادی مدت هاست که در وجودم نپاییده.
گویا خاکـــــــ وجودم را
برای روییدن مناسب نیافته است...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1 آذر 1392 ساعت 01:30 ق.ظ

سلاااااااام بیا به این ادرس بزن تو گوگل قلب پاتوق چت رومی متفاوت با مدیریتی کاردان ومجرب شعار مدیریت طلوع دوستی بیا که اونجا اگه فعالییت کنی به ناظر وارشد ناظری هم میرسی ممنون.مدیریت چت روم قلب پاتوق یوزارسیف

hori-asemani 4 آذر 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

slm
خیلی وقته نیومدم اینجا....
خیلی حرفا دارم از جنس حرفاتون که بگم اما.....
فقط
دلم برای دلم میسوزه!

hori-asemani 7 دی 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

هیچ وقت به چشمانش زل نزن،چون نمیداند در عمق وجودت چه غوغایی ست که با چشمان او آرام میگیرد.....
برگرفته از دل!

hori-asemani 9 بهمن 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

دیگه دارم عادت میکنم با خود زندگی کردنو!

غ.ش 29 خرداد 1393 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.shokre-izad.blogfa.com

آهنگ محزونی رو وبلاگته ...
قشنگه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد