چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟
چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

بیا برگرد به خونه...

الان که دارم این پست رو مینویسم تو اطاق تاریکم نشستم. 
از تو اون اطاق صدای آهنگ سیاوش میاد. 
دوستم ِ که داره تو حال سیاوش گوش میده :
 

مگذار که یاد ما طعم تلخ این حقیقت ببرد. 
این حقیقت  است که از دل برود هر آنکه از دیده رود. 
بیا برگرد تا خونه از عادت سیر نشده...
 
 

ناگهان یاده سالها پیش افتادم. تو شب های محّرم وقتی از کار به خونه برمیگشتم. صدای دسته ها از هر کوچه برپا بود، ولی من دیونه وار واسه خودم ترانه های سیاوش رو زیر لب زمزمه میکردم.
کلاً تو حال و هوای خودم بودم... 
روزهای شیرینی بود، تجریه ی زیبایی بود، اما حیف که تلخ و ابدی شد...
 

نظرات 1 + ارسال نظر
mohamad 3 آذر 1391 ساعت 02:06 ق.ظ http://www.shanc.blogsky.com

radio head daram goosh midam man!
in jomleye yade ghablana bekheir too hameye zendegia has nemidunam chera!
shayad kheili kelisheii bashe
ama haghighat dare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد