چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟
چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

افسوس…





بزرگترین افسوس آدمی آن است می خواهد ولی نمیتواند ــ

و به یاد می آورد آن روزی که می توانست امّا نخواست ؛ 
افسوس ، آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم
و آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد ....
برای آنچه از دست رفته آه میکشیم ، افسوس ...

نظرات 20 + ارسال نظر

سلام دوست عزیزم...

چرا اینجا نمیشه شکلک گذاشت...

متن زیبایی نوشتی...

ولی چرا منو خبر نکردی..

سلام ممنون که اومدی . ببخشید امید جان وقت نکردم . اومدم آپ کردم و رفتم ولی امروز میخواستم خبرتون کنم :)

سلام دوست عزیزم[قلب][گل][قلب]

من آپ هستم...اونم از نوع متفاوتش...[لبخند]

........ (''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
.........\.....(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.\
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
......\....'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_\
......#############
........############
.......\...#########.../
...__/...../..######\....\
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)

بیا که با حضورت دل یه جوانی رو شاد میکنی[نیشخند]

منتظرتم...منتظرم نزاری[چشمک]

خیلی خوشمزه هستم اره...[ناخوش]

در پناه حق[بدرود]

حتماً میخونمش :)


ممنون از حضورت....[قلب][گل][قلب]
. . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
بازم پیش ما بیا...[قلب][گل][قلب]

[ بدون نام ] 18 مهر 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

سوووووووووووووووووووووووووووووووووم

سلام

این آپت واقعاْ منو تو فکر برد درست درسته

آه ...
مرسی خبرم کردی
بازم منتظرت هستم

سارا 18 مهر 1388 ساعت 05:14 ب.ظ http://WWW.BEUTIFUL.BLOGFA.COM/

سلام

این آپت واقعاْ منو تو فکر برد

آه...
درسته درسته

ممنون که خبرم کردی
بازم منتظرت هستم

یه دیوونه 24 مهر 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.solrad.blogfa.com

امان از دست این آدمیزاد

faezeh 28 مهر 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.gole-sang.blogfa.com

salam mamnon az hozoreton
beloge ghashangi dari
movafagh bashi

kamran 29 مهر 1388 ساعت 12:36 ب.ظ http://eshgeman-neda.blogfa.com

salam duste aziz mamnun ke vase weblogam nazar dade budi khoshhal shodam az inke bahat ashena shodam weblogeto mizaram tu linkam ta biyan bebinan kheyli webloge khoshgeli dari be khosus un matn sarfasle avvalet ke mano bishtar be fekre eshgam andakht dar zemn age khasti baham bishtar ashena beshim inam idime biya ta kami baham darde del konim (regret_hasrat

سلام دوست عزیزم...[قلب][گل][قلب]

پادشاه بالاخره آپ کرد...[رضایت]

و منتظر حضور شماست...[خجالت]

........ (''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
.........\.....(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.\
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
......\....'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_\
......#############
........############
.......\...#########.../
...__/...../..######\....\
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)

ایندفعه هم متفاوت میباشد...ولی درمورد خودم...[قلب][خجالت][قلب]

پادشاه صخره ها همیشه منتظر حضور پرمهر شما هست[قلب][گل][قلب]

خداحافظ تا دیدار بعدی[بدرود]

کامران 3 آبان 1388 ساعت 07:12 ب.ظ http://eshgeman-neda.blogfa.com

سلام دوست عزیز ببخشید که دوباره مزاحم شدم اگه برات زحمت نمیشه منو لینک کن منم وبلاگ تور تو وبلاگ خودم لینک کردم موفق با بای

هادی 5 آبان 1388 ساعت 04:09 ب.ظ http://dasteyakhi.blogfa.com/

سلام

و سلام..

کامران 7 آبان 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://eshgeman-neda.blogfa.com

salam jigar age khasti webloge mano link koni ba esme عشقmano link kon

سلام دوست عزیزم...[قلب][گل][قلب]
....@@.....................................................................................
.....@@@@@@@......................................................................
...........@@.....@@...................................................................
...........@@.............................................................................
...........@@.............................................................................
...........@@.............@@..........................................................
...........@@.............@@.........................................................
...........@@.............@@@@@@.................................@@.........
...........@@.............@@@@@@.................................@@.........
.........................................@@.................................@@........
........................#####.......@@@@@@@@@@@@@@@@........
..........................###.........@@@@@@@@@@@@@@@@.........
.............................#....................#.........................................
.......................................@..........#...............................@@......
....................#..@@......####.......#.......###.........#...............#
...####........#..............#.....#......#.......#..#.........#...............#
...#######################........#.............########
................................................................#................................

تولد امام رضا(ع) را به شما تبریک عرض میکنم...[گل]

پادشاه صخره ها منتظر حضور پرمهر شما هست[قلب][گل][قلب]

خداحافظ تا دیدار بعدی[قلب][گل][قلب]

سلام داداش محمد...

خوبی...خوشی...سلامتی...خداروشکر...

منم مثل شما شدم...دیگه دارم کم میارم...

کارم از چند روز دیگه شروع میشه انشاالله...

و درس هم هست...ورزش...

دیگه سخته آمدن نت...ولی چه میشه کرد...میایم..

درپناه حق...

سلام دوست خوبم...[قلب][گل][قلب]

آپ هستم...[لبخند]

…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`

آپ هستم...[لبخند]

منتظر حضور بسیار زیباتون هستم...[قلب]

خداحافظ تا دیدار بعدی[قلب][گل][قلب]



سلام دوست عزیزم...
...……....
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,ممنون از حضورت...
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
بازم پیش ما بیا...

نانی 16 آبان 1388 ساعت 01:02 ق.ظ http://aro0sak.blogfa.com

سلام گلم
مرسی دوستم ، منم لینکت کردم
دیگه نباید تهنام بذاریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

من سعی خودم رو میکنم :)

نانی 17 آبان 1388 ساعت 02:48 ق.ظ http://aro0sak.blogfa.com

ســـــــــــــــــلام مهــــــربـــــونم
خوبــــــــــــــی گلــــــــــــــــــــــــــــم؟
آپ کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردم بدو بیا
Bo2

نانی 18 آبان 1388 ساعت 12:16 ق.ظ http://aro0sak.blogfa.com

سلام گلم
مرسی فدات شم که بهم سر زدی[قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد