چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟
چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

چـ ـ ـ ـ ـ ـــــــــــرا ؟

آغـــــــــــــــــــاز ...

سلام . امروز تصمیم گرفتم بنویسم ، از تو ، از خودم ، از همه چیزای ریز و دُرشتی که بینمون اتّفاق افتاد . آره میخوام بنویسم اونم اینجا !!!
برام سخته ولی چند وقته که این تصمیم رو داشتم و کّلی کَلنجار رفتم با خودم تا بتونم دوباره گذشته رو بخاطر بیارم . شاید این بهترین کاریه که میتونم انجام  بدم . 
چــــ ـ‌ ـ ـرا ؟ این تصمیم رو گرفتم ؟ 
واقعاً چرا ، شاید مینوسم تا تو یه روزی اینا رو بخونی ـ ـ ـ
شایدم برای اینکه خودم بتونم بخونم . بخونم و بیاد بیارم چیزهایی رو که بین من و تو گذشت ...
 مینوسم تا بتونم با چشمانم لمسشون کنم و بهشون بفهمونم که اشک ریختن و به انتظار نشستن اونها هیچ سودی نداره ...
مینویسم تا افکار و فهمم از تو فقط یه احساس نباشه که از ذهنم عبور میکنه ، که گاهی با نفرت و گاهی از روی محّبت باشه . مینویسم تا فقط بُغــــــــــزی نباشه تو گلوم ...
مینوسم نمیدانم از کجا تا کجا و به چه شکل ...



نظرات 2 + ارسال نظر
MVGM 21 شهریور 1388 ساعت 10:12 ق.ظ

آیا فضایی برای به اشتراک گذاری فایل های خود احتیاج دارید؟؟؟
آیا از سایت های اشترک گذاری رپیدشیر و ... خسته شدید؟؟؟
شما می توانید هر فایلی را که می خواهید در آپلودسنتر ام.وی.جی.ام آپلود نمایید و لینک مستقیم دریافت نمایید

بدون نیاز به ثبت نام
سریع و پر قدرت
http://www.MVGM.org

شهرزاد 22 فروردین 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://discography.blogsky.com

neveshtan aramesh mide ta jaii ke dige niazi nadari be aramesh boro

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد